یکسان سازی مکاتبات
یکسان سازی مکاتبات

صفحه اصلی

دبستان دخترانه میرداماد

پویندگی تو بالندگی من است.

درباره مدرسه

پیش دبستان و دبستان دخترانه ی میرداماد مدرسه ای نو ساخت بوده که در سال 1390 تاسیس و شروع به فعالیت کرده است.
هر ساله بالغ بر 400 دانش آموز در کلاس‌های هجده الی بیست نفری در این مدرسه مشغول به تحصیل‌اند. ویژگی که این دبستان را نسبت به مدارس دیگر تهران تمیز می دهد تمرکز بیشتر روی مهارت های ضروری زندگی برای بهبود کیفیت آموزش است.

برنامه های آموزشی مدرسه

محیط کلاس‌ها

دبستان دخترانه میرداماد سعی بر این دارد تا از ابتدا به درستی فرصت رشد و شکوفایی را برای دانش آموزان در نظر بگیرد و در تلاش است با بهره‌گیری از گروه آموزشی متخصص، امکانات آموزشی متنوع و مجازی در صورت نیاز، برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه، محیط جذاب و امن برای کودکان فراهم آورده‌ایم.

کلاس‌های فوق برنامه

برگزاری کلاس های فوق برنامه جهت آموزش مهارت‌ و هنرهای متنوع به جهت دست‌ورزی و بهبود عملکرد یادگیری دانش آموزان. تلاش ما در دبستان دخترانه ی میرداماد همراهی فرزندانمان در انتقالی امن از دوره‌ی کودکی به نوجوانی، با کمترین حواشی احتمالی است.

مزرعه یادگیری

دانش آموزان در محیط مزرعه با کاشت و جمع‌آوری دانه و گیاهان پس از استفاده از آنها در تهیه مواد غذایی، با فروش محصولات خود به کسب درآمد می‌رسند. مزرعه‌داری به عنوان یک روش عملی طبیعت درمانی eco-therapy جهت درمان افرادی که دارای عوارض جسمانی و روانی هستند، در حال کسب شهرت می‌باشد.

مهارت‌های زندگی

آموزش مهارت های ضروری زندگی برای بهبود عملکرد دانش‌آموز در مواجه با موانع و مشکلات زندگی با آموزش‌های تئوری و عملی از جمله: کتاب‌های مهارت زندگی، آموزش آشپزی و..... آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان از اساسی‌ترین موضوعاتی است؛ که باید در تربیت فرزندانمان به آن اهمیت زیادی دهیم.

ایستگاه بازی و تفکر خلاق

تدارک ایستگاه های بازی در سالن مدرسه به جهت بهبود عملکرد ذهنی و فکری دانش آموزان در کنار بازی، نشاط و سرگرمی.ایستگاه‌های بازی شامل: بازی های فکری، بازی های گروهی ، بازی هایی مانند مار و پله که در سایز های بزرگ برای دانش آموزان تهیه شده تا جذابیت و کاربرد بازی را بهبود بخشد.

آزمایشگاه

انجام آزمایش‌های مرتبط با دروس علوم در محیط آزمایشگاه با تجهیزات و امکانات لازم با هدف ملموس سازی مفاهیم کتاب درسی و یادگیری حدالاکثری دانش آموزان. علوم به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند بهتر درک کنند و قدرت مشاهده و حل مساله را در آن ها افزایش می دهد.

اردوهای سواد مالی

دانش آموزان هر کلاس به محیط‌های خرید اعم از بازار یا فروشگاه برده شده تا دانش آموزان با روند خرید و بودجه‌بندی آشنا شده و روش خرید عاقلانه و مدیریت هزینه‌ها را بیاموزند. بهتر است از همان دوران کودکی فرزندان‌مان را با مفاهیم مهم مالی آشنا کنیم؛ مفاهیمی که می‌توانند در آینده به آن‌ها کمک کنند تا موفقیت مالی بیشتری به دست آورند.

برگزاری کارگاه چوب

برگزاری کارگاه چوب و هنرهای دستی. دانش آموزان زیر نظر استاد متخصص و ابزار های مخصوص کار با چوب، نحوه ی برش و خلق آثار هنری را آموخته . این فعالیت به دست ورزی دانش آموز و هماهنگی عضلات اون کمک شایانی می کند.

مجری طرح بوم

آموزش کار با گواش و خلق آثار هنری خود بر روی بوم. یادگیری هنر و کار با رنگ های متنوع علاوه بر بهبود مهارت حل مسئله ی دانش‌آموزان به آنها فرصتی برای بیان احساسات و استعدادهای خود میدهد که از طریق این ابراز و خودشکافی به اعتماد بنفس و احساس رضایتمندی دست پیدا خواهند کرد.

طرح با من بخوان و نمایشگاه کتاب

آموزش و تدریس طرح بین المللی با من بخوان که شامل: خوانش و درک مطالب کتاب داستان‌های آموزشی فرهنگی، تصویرسازی و کشیدن نقاشی بر اساس روند داستان، اجرای نمایش‌های عروسکی و ..... برپایی نمایشگاه کتاب با صدها کتاب گلچین شده‌ی آموزشی و تربیتی مخصوص رده سنی دانش آموزان.

کلاس آمادگی بدنی و حرکات پویا

کلاس های فوق برنامه‌ی ورزشی در تابستان شامل شنا، ژیمناستیک، تیراندازی و شطرنج در سال تحصیلی برای دوره ی اول و دوره‌ی دوم بوده.

ایستگاه فکر و جنبش برتر

تدارک و تهیه‌ی کاربرگ‌های آموزشی و بایگانی تمامی فعالیت‌ها و گزارش های آموزشی، پرورشی و ... دانش آموز جهت ارزیابی و پیگیری روند پیشرفت داش آموز. بایگانی کاربرگ‌های پرورشی تربیتی دانش آموزان که شامل گزارش و آموخته های متنی، تصویری و توصیفی آنها از اردو‌ها.

اردوی موزه کودک و نوجوان

دانش آموزان در اردوی موزه‌ی کودک و نوجوان با روند تاریخی و سیر تکامل بازی‌ها، مدارس و زندگی کودکان قبل از خود آشنا شده

اردوی خانه روشن

اردوی خانه‌ی روشن اردویی مهیج و با نشاط در جهت بهبود عملکرد حل مسئله، کار گروهی و قوای جسمانی آنها تدارک برنامه‌ریزی شد. کودکان در حین بازی تعامل با یک دیگر، پشت کار و تلاش‌های مکرر برای به سرانجام ساندن مراحل هر بازی و چگونگی حل هر مشکل یا مانع احتمالی را می‌آموزند.

روز دختر جشنواره‌ی بازی

به مناسبت روز دختر شهربازی را به مدرسه آوردیم! تهیه‌ی هفت بازی جذاب برای لذت و شادی هرچه تمام تر دانش آموزان عزیز در حیاط مدرسه تا کودکان همراه با بازی و تفریح مهارت‌های جسمانی و حل مسئله‌ی خود رابه چالش کشانده و هماهنگی مغز و عضلات خود را بهبود بخشند.

جشنواره ی غذا

دانش آموزان با مهارت‌های خود غذاهای متنوع تهیه کرده و طی برگزاری جشنواره‌ی غذا با فروش محصولات خود درآمد به دست آمده را به خیریه و برای کمک به کودکان کار صرف کردند.

معرفی کادر اداری و آموزشی

مریم_یزدانی

خانم مریم یزدانی

مدیریت مدرسه
سمیرا-پاک-بنیاد

خانم سمیرا پاک بنیاد

معاونت اجرایی
مائده-اسلامی

خانم مائده اسلامی

معاونت پرورشی
فاطمه-میرفتاح

خانم فاطمه میرفتاح

مسئول پایه اول و پیش دبستان
3364044

خانم سمیرا قنبری

مسئول پایه دوم و سوم
لیلی-رسولی1

خانم لیلی رسولی

مسئول پایه دوره ی دوم
اعظم-خواجوی-نژاد

خانم اعظم خواجوی نژاد

کتابدار / بهداشت دوره ی اول
3364044

خانم لیلا خداداد

انتظامات پیش و اول
افسانه-بیگ-محمد

خانم افسانه بیگ محمد

انتظامات دوره دوم
مبینا-خدایاری

خانم مبینا خدایاری

انتظامات پایه دوم و سوم
مهشید-نصیری

خانم مهشید نصیری

دفتردار
مریم-جدیدی

خانم مریم جدیدی

تایپ و تکثیر
وانیا-عابدینی

خانم وانیا عابدینی

مستند ساز
محیا عزیزی

خانم محیا عزیزی

روابط عمومی
ریحانه-محمدی

خانم ریحانه محمدی

مشاوره
سیده-هاجر-هاشمی-

خانم سیده هاجر هاشمی

کاریار
مقدس-لیاقی

خانم مقدس لیاقی

کاریار
فاطمه-رضایی-نژاد-

خانم فاطمه رضایی نژاد

کاریار

شماره تماس

دوره اول : 021-55951963

دوره دوم : 021-55931325

اینستاگرام

mirdamad_school

آدرس دبستان دخترانه میرداماد

شهرری – خیابان رازی(24متری) – خیابان حیدری – دبستان دخترانه میرداماد

نقشه دبستان دخترانه میرداماد در نشان

راه های ارتباطی

تلفن:

021-55951104

آدرس:

تهران -شهرری-خیابان رازی-کوچه پور حسینی -موسسه آموزشی و فرهنگی میرداماد

شبکه های اجتماعی

© تمام حقوق برای سایت موسسه آموزشی و فرهنگی میرداماد محفوظ است

جشواره ملی دانش آموزی ابن سینا

ورود به تالار افتخارات